sâmbătă, 5 martie 2011

Adrian Tutu a creat imnul neoficial al show-ului Românii au talent


Adrian Tutu are 18 ani şi a reuşit să-i dea gata pe membrii juriului de la "România au talent", cu o compoziţie proprie care se poate dovedi a fi un imn neoficial al show-ului de la PRO TV.

Adrian are o poveste tristă, întrucât părinţii săi au murit, iar calificarea în etapa următoare a concursului a dedicat-o bineînţeles celor care i-au dat viaţă.

"Nu mulţi oameni reuşesc să se deschidă atât de mult în faţa unui public atât de mare aşa cum ai făcut-o tu. Vreau să fii sigur că părinţii tăi sunt mândri de tine acum şi vreau să fii sigur că noi suntem mândri de tine", i-a transmis Mihai Petre tânărului concurent.

3 comentarii:

  1. esti cel mai bun....team votat ,tiam tinut pumnii si nu a fost in zadar...si cineva de sus tea sustinut....sunt sigura ca parintii tai sunt mandri de tine .......chiar daca nui vezi langa tine sa stii ca sunt cu sufletul.....ei sunt cei care iti vor binele....esti un om putermic..te admir mult...eu astept cu sufletul la gura piesele tale,asa cum am asteptat si verdictul din seara de 25 aprilie....eu am fost convinsa din prima clipa cand team vz pe scena ,k tu esti castigatorul....cu tot respectul...jos palaria pt tine ady un om extraordinar

    RăspundețiȘtergere
  2. Adrian Tutu este un om care nu s-a dat batut nicioadata si pentru asta il admir,este un om bun si am stiut ca va castiga deoarece a muncit din greu,si a suferit mult,dar totusi acum ii este foarte bine si ma bucur pentru el

    RăspundețiȘtergere