sâmbătă, 9 aprilie 2011

Romanii au talent il scot pe Eminem al Romaniei, Tutu Adrian


“Iubiti-va parintii”. Cu acest mesaj i-a impresionat tanarul Adrian Tutu pe membrii juriului “Romanii au talent”. Concurentul a dansat pe ritmul melodiei compuse chiar de el in memoria parintilor. Incantata de prestatia lui, Andra i-a spus lui Tutu la finalul actului sau ca deja il vede ca pe un "Eminem al Romaniei”.

“Prin versuri ma descarc si ma regasesc. Mereu am dorit sa fac asta pentru parintii mei”.

Baiatul de doar 18 ani a castigat simpatia si sprijinul unui numar foarte mare de fani ai show-ului de la Pro Tv, primind cele mai multe voturi in cadrul celei de-a doua semifinale care a avut loc sambata, 2 aprilie. Carcaterizat de Andi Moisescu ca hip-hoper autentic si de Andra drept “Eminem al Romaniei”, Adrian crede ca acest concurs este sansa vietii lui.

Concurentul a marturisit ca intial se gandise la alta piesa pentru semifinala, insa si-a schimbat optiunea in ultimul moment:`Am ales in ultimul moment aceasta piesa, pentru ca mai aveam una pregatita pentru concurs. Sunt fericit pentru alegerea facuta si simt ca prind din ce in ce mai multa incredere in mine`, a spus Tutu.

"Mi-ai placut si mai mult. Ai transmis un nou mesaj, te-ai reinventat. Pe langa faptul ca ai cantat foarte bine ai si dansat foarte bine. Eu vreau sa te vad in etapa urmatoare”, a adaugat Mihai Petre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu